Idag var det Värmlnadsmöte... men middag!!!

Idag har det varit Värmlandsmöte, vi samlades på Scandic Karlstad City klockan 19.00... Hade möte fram till klockan 21.00 då gick vi till Glada Ankan och skulle äta middag.... Trodde det skulle bli gott och trevligt....
Men det blev en del krångel när förrätten kom in det var vitlöksbröd, jag tål inte någon form av LÖK, fick fråga om det fanns något bröd utan lök... du fick jag några bröd bitar, med guakemale till men det visade sig att vara vitlök i den så jag kunde inte äta den ändå....*SUCK*
När varmrätten skulle serveras, fick alla sin mat men jag fick inget... Sedan kom servitrisen med Nachos till mig, då svarade jag det är inte min mat... Då frågade hon vad jag hade beställt... jag svarade lax... Hon försvann kom tillbaka och talade om att det var inte för beställt någon lax... Fick vänta 25 minuter innnan maten kom.... Alla hade ätit upp sin mat.... Började äta... Insåg då att laxen var RÅ.... SUCK hon tog tillbaka maten, jag vänta 15 minuter till... Sedan kom hon ut med mat igen, då var det  samma tallrik som innnan dom hade tillagat lite lägre....

RENT SKIT....

Kommer aldrig mer ÄTA på

image55

Kommentarer
Postat av: Mummelina

Jättetrist tycker jag, att det blev sådant krångel med allt... det skulle vara en treblig o mysig dag... men tyvärr sluta det i katastrof...
Och inte blev det bättre när vi var hos konkurenten o åt... Bläää för all mat idag...
Älskar dig min lilla humlemus!!! Puzz Puzz

2007-12-13 @ 04:04:16
URL: http://toddi83nr2.blogg.se
Postat av: Anonym

fy fan vad dålig stil

2007-12-13 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0